tisdag, september 15, 2015

MÖTE MED GRETA av tidigare kund.

 
Nu kommer kundens novell och det är bäst att jag upprepar att jag fått hans tillstånd att publicera den på bloggen. Det var både överraskande och kul att hitta den i mailkorgen en dag.
 
 
Möte med Greta
 
Jag sitter framför datorn och skickar ett mail till Greta. Det är alltid lite pirrigt innan man får svar, sedan kommer svaret efter någon dag. Då ökar pirrigheten för då vet man att det är snart dags för en träff. Det känns alltid som en evighet. Dagarna innan låter jag bli med självtillfredsställelse för att ha tillräckligt när det är dags.

Sista dygnet tänker jag inte på så mycket annat, blir lite extra upprymd. Sedan är det dags att sätta sig i bilen och åka de 4 milen till Linköping. Äntligen tänker jag är det dagen D. Halvvägs börjar ståndet göra sig påmint. Väl framme är det dags att parkera bilen och gå den sista sträckan till porten. Koden till porten sitter i ryggmärgen, Sista trappstegen innan jag är framme vid dörren tänker jag, kommer jag att möte någon granne? Det är lite extra pirrigt efter som jag är ute på förbjudet område. Nej det är grönt, jag ringer på dörren.
 
Greta öppnar dörren och kramar om mig och vi kysser varandra. Greta är som vanligt klädd sensuellt som gör att jag känner åtrå direkt.

När ytterkläderna är av och annat är avklarat så sätter vi oss i soffan och kysser och smeker varandra ömsint. Ljusen och den softa musiken gör stämningen ännu känslofylligare.  Mina kläder åker av fortare än att vi hinner blinka. Vi kysser varandra och börjar även utforska varandras kroppar. Du tar mitt styva organ i din hand och börjar massera den sakta samtidigt som jag känner på dina fuktiga läppar mellan dina ben. Efter en stund tar du mitt organ i din mun och jag stönar av vällust, sedan lägger du dig i soffan bekvämt, jag lyfter dina lår och låter sedan tungan glida in mot dina blodröda läppar. Du stönar ljudligt och efter ett tag kommer du i en krampaktig orgasm, samtidigt som du  försiktigt trycker bort mitt huvud och slår ihop benen. Jag försöker nudda ditt könsorgan igen med min tunga men du protesterar, då klitoris är överkänsligt då orgasmen fortfarande gör sig påmind.

Efter en stund går vi upp mot sängen tätt i hopslingrade och jag håller i dig med mitt hårda organ tryckt mot din bak. Väl på sängen så lägger vi oss i en skön 69 och vi smeker och slickar varandras könsorgan igen tills vi känner att vi är nära att komma. Vi lägger oss bredvid varandra och smeker, sedan lägger jag mig mellan dina ben och låter mitt blodröda ollon retfullt nudda dina blygd läppar. Nu släpper alla spärrar och vi längtar efter att jag skall penetrera dig. Snabb på med en kondom och sedan blir vi tätt ihopslingrade i en missionärställning och samtidigt som vi älskar så kysser vi varandra flämtande.

Efter ett tag känner jag att jag har svårt att hålla tillbaka och vi stannar upp akten en stund i hettan. Jag ber att få komma in i dig bakifrån, du ställer dig på alla fyra och du för in den i dig så att jag nu kan komma med min fulla längd. Jag börjar sakta att stöta framåt och tillbaka tills vi stönar av vällust. Till slut så kommer vi i en gemensam orgasm och jag sprutar kondomen full av min säd.

Vi lägger oss utmattade ihop och låter sakta krafterna komma tillbaka i våra utmattade men väl tillfredställda kroppar.

Så var ett skönt möte med Greta till ända och jag styr hemåt igen med ett brett leende på mina läppar.....

 

2 kommentarer:

Unknown sa...

Greta,
Fin novell som verkar självupplevd! Skön overtyr, spännande att maila, få svar, vänta på dejt och sedan pirrigt att slutligen ringa på dörren. I vår ålder är bra att låta bli och runka någon dag innan för att bli rejält spermaladdad. Sedan blir det en skön stund med slick och knull med dig. Du har lämnat ett minne.

Gretas Svammel sa...

Jodå... Hans-E... den är självupplevd av den som skrev den ( och av mig). Jag känner igen det mesta i den.