onsdag, december 23, 2015

DAN FÖRE DOPPAREDAN (novell )


En händelse från verkligheten, från julen -02. De två första julaftnarna efter separationen firade jag med ex och barn i huset för ungarnas skull, så även denna jul. Men det här var ju dagen innan. Fast idag tror jag inte att jag skulle dragit hem en karl dagen innan julafton. Fast då var jag ju som en kalv på grönbete och kåt som en kanin. Det här var alltså innan jag började älska mot betalning.
 
                                                          Dan före dopparedan
 
– Jag är i din stad på tisdag, hade han skrivit i ett mail.

Tisdag var da´n före julafton. Visserligen var det tomt i min almanacka då, men det var ändå saker jag måste hinna klart innan julafton. Och vad ville jag egentligen? Jag hade kommit i kontakt med Greger genom nätet och fikat med honom en gång på sta´n. Visst ville jag träffa honom igen, men var det här rätt tillfälle? Men varför vänta, det kanske aldrig skulle bli rätt tillfälle. Jag mindes mina tankar när vi satt mittemot varandra över en kopp kaffe. Då hade jag undrat, hur hans händer skulle kännas på min kropp. Undrat hur det skulle kännas att vara riktigt nära honom. Inte kunde jag försitta den chansen att kanske få uppleva det nu. Jag skrev tillbaka att det var okej.

Jag öppnade för honom i kortkort kjol och stay ups, utan trosor.  Det fick bära eller brista. Jag visste vad jag ville och var egentligen ganska säker på, att även han ville detsamma. En kram, sedan var det välkända pirret i kroppen på väg. Jag var själv förvånad, att den här mannen påverkade mig så starkt. Han var varken snygg eller ful och dessutom var han flera år äldre. När jag försäkrat mig om, att han kunde vara kvar över natt slappnade jag av lite. Nu fick det bli som det blev, men jag var osäker på hur länge jag kunde vänta.

Vi började med lite kaffe och massor av prat. Att vi inte hade svårt att prata med varandra, det hade jag förstått vid första mötet. Naturligtvis blev det även mycket prat om sex. Jag märkte att också Greger fick svårt att lägga band på sig. Jag är absolut ingen dominant person, men nu eggade det mig att det var jag som hade kontroll över situationen.

Men när jag till slut lät hans tunga leka med min, då försvann kontrollen totalt. Nu ville jag ha hans kuk direkt. Det pulserade i min  kropp, när jag tog fram hans stake. Jag försökte hålla emot min längtan att bara sluka hela i min mun. Istället började jag med små försiktiga slick och nafs på hans pung, för att undan för undan dra mig uppåt.  Jag kände hans händer på min kropp, hur de försiktigt närmade sig mitt sköte. Nu var jag så kåt att jag lät honom göra vad han ville. Hans fingrar trängde in i min våta fitta. Plötsligt kände jag vart han var och jag lät mig föras bort i en enorm fotänorgasm. Det var så länge sedan och jag skrek ut min njutning.

När jag pustat ut lite, körde han sin kuk långt in i mig. Det var så underbart skönt att känna hans kuk i sig. Jag kände hur orgasm började byggas upp, för att till slut explodera. Nu fick jag ingen chans att hämta andan. Han förde sin kuk hårt och snabbt i mig. Jag kände hur jag höll på att bli tokig, jag både ville och inte ville komma undan. Det knöt sig i mitt underliv och jag kom återigen i en enorm orgasm. Greger drog sig tillbaka, men jag var fortfarande vild av kåthet. Jag slukade hans kuk, sög i mig mina egna safter och kände hur jag darrade. Han ville ha kvar sin kåthet, så jag lugnade mig lite, men när jag kände hur hans fingrar letade sig in i min fitta, drog min mage ihop sig i kramp. Jag visste vad som skulle komma. Min kropp skakade, jag visste inte var jag skulle ta vägen. Han hittade punkten, det fanns ingen återvändo. Jag tappade nästan både sans och förstånd, när min kropp återigen vibrerade och jag kom i ytterligare en jätte fontänorgasm. 
 
Han tog bort sina fingrar och jag kände i just det ögonblicket hur uppfylld jag var av den här mannen. Jag kände att jag inte kunde få nog av honom. Jag kände mig utmattad, men jag hade ännu inte kommit ur min kåthet. Jag ville känna hans armar kring mig, hårt, hårt. Vara nära, nära tills den mesta upphetsningen lagt sig, inom mig. Och han lät mig vara nära, han höll mig hårt intill sig. Jag kände hur andningen blev normal, men jag kände fortfarande åtrå till den här mannen. Det var länge sedan en man påverkat mig så. Och jag hoppades att detta inte var enda och sista kvällen, som jag tillbringade med honom.
 
Skrivet 2003.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hej. Kåt som en kanin ja! Flera fontänorgasmer. Skön
läsning. Nu är jag kåt på Juldagen. / Kram MB

Gretas Svammel sa...

Inte sämsta dan att vara kåt på... MB.. *ler*. Det är sällsynt att jag får fontänorgasmer faktiskt. Men det händer.

Anonym sa...

Nä håller med. Julkåt kanske man kan säga. Gillade speciellt att du
öppnade i kortkort, stay-ups - men inga trosor. Säkert jättevåt
redan då. Och passa på att få stor blöt orgasm innan "invasionen". Och
i så fall vill jag veta om det gick för dig! // Kram MB

Unknown sa...

Greta
Fin julnovell. Du är duktig att skriva. Beskriver fint ur kvinnligt perspektiv. Sensuellt och sexigt. Skulle gärna smaka på din fontänorgasm. Jag tycker om smaken på fittsekret.