fredag, november 13, 2015

BASTUN

 Självupplevd historia från 2003. Jag var väl inte så väldigt försiktig på den tiden *ler*. Ville väl inte missa något när jag nu väl var ute på grönbete igen. Kom till sans efter ett par år.
 

 En upplevelse i bastun
 
  Klart jag inte kunde säga nej. Jag träffar en tjej, då och då, skrev han. Hon vill testa med en annan tjej. Jag kände suget, men visste inte om jag kunde tro på honom. Han skrev detaljerade brev om vad de gjorde, både ute med risk för upptäckt och även inne. Jag blev mer och mer sugen att få vara med. Naturligtvis visste han att jag skulle kapitulera, så vi enades till slut om en kväll. Jag förhörde mig lite om hur tjejen var, men litade på hans omdöme. Allt skulle ske utan hennes vetskap, så vi gjorde upp en plan.
 
Nu sitter jag på tåget. Jag är klädd i kortkort svart kjol och svart linne. Jag har svarta stay ups och stövlar. Det mesta döljer jag under en kappa och i väskan ligger vägbeskrivningen till hans arbetsplats. Undrar om det syns att jag är kåt, tänker jag.  När tåget stannat går jag med raska steg efter de anvisningar han gett mig. Trots att det är november så är det en ganska skön kväll. Det känns uppfriskande med en promenad. Väl framme öppnar jag försiktigt dörren. Några arbetar fortfarande och jag är lite rädd för att bli upptäckt. Snabbt rundar jag hörnet för att komma till trappan till källaren. Jag hittar branddörren och när jag stängt den bakom mig känner jag mig lugn. Jag går vidare tills jag kommer till bastun. Där går jag in. Jag tar av mig, men behåller strumpor, kjol och linne på. Det är inte mycket värme påsatt i bastun. Jag går in i bastun och sätter mig att vänta. Vi har kommit överens om att han ska kåta upp henne på sitt kontor, sedan sätta på henne ögonbindel och komma ner till bastun där jag väntar.
 
Snart hör jag hur dörren öppnas och han leder in henne. Hon har ögonbindel och handfängsel. Jag har förstått på hans brev att hon gillar lite dominans. Jag håller mig tyst och avvaktande medan han sätter ned henne, samtidigt som han kysser och smeker henne. Han har bara en skjorta på sig och jag får sån lust att sträcka mig efter hans kuk. Men jag måste lägga band på mig, trots att det pumpar i hela mig av kåthet. Hon ser snygg och aptitlig ut med slingat halvlångt hår. Snygg kropp som hon klätt med svart spetsblus, höfthållare och strumpor. Snart kan jag inte sitta still, men jag måste ta det försiktigt. Jag väntar på något tecken från honom. Han ler mot mig, han kan inte undgå att se kåtheten i mina ögon och jag förstår hur han själv njuter av den här situationen. Han särar på hennes ben och jag sätter mig på huk framför henne. Han kysser och smeker hennes bröst, medan jag försiktigt börjar smeka hennes lår och sakta, sakta närmar mig hennes sköte.
 
 Plötsligt rycker hon till och börjar flämta. Det är inte av upphetsning, utan av rädsla. Hon har förstått att det är fler händer än hans. Jag tar bort mina händer och tittar på honom. Han pratar lugnande med henne utan att avslöja något. 
  – Ska jag säga något? Viskar jag så tyst jag kan.
Han skakar på huvudet. Försiktig fortsätter vi, trots hennes rädsla. Nu är jag så kåt att jag inte längre kan stå emot. När jag närmar mig hennes sköte igen, trevar hon med sina fängslade händer. Jag lyfter bort dom och med min ena hand håller jag hennes. Med min andra hand letar jag fram hennes klitoris och äntligen sätter jag tungan mot den. Samtidigt tystar han hennes flämtningar med kyssar. Jag trevar mig in i hennes fitta, först med ett finger, sedan med två. Min tanke är att försöka ge henne en fontänorgasm om jag hittar hennes G-punkt. Men jag hinner inte innan orgasmen kommer.
 
 Han tar av henne ögonbindeln och hon ser mest generad ut. Jag pratar lite med henne, att hon ska lugna ner sig och inte skämmas. Han vet vad jag längtar efter, så han lämnar henne och begraver sitt huvud mellan mina ben. Jag är så kåt på honom.
 
 – Snälla, ta det lugnt, kvider jag och försöker hålla bort hans huvud en stund.
 
Jag vet att jag kommer att explodera direkt, utan att hinna njuta fullt ut. Jag känner hans tunga, krävande men ändå försiktig och jag kommer i en enorm orgasm. Men jag är fortfarande kåt. Jag vill ju ha honom, men vet inte hur långt jag kan gå med hänsyn till tjejen. Jag klarar inte att stå emot. Plötsligt bryr jag mig inte om vilket. Jag tar hans kuk mellan mina händer och känner krypningarna i hela min kropp. Han låter mig hållas, så jag låter min tunga smaka och snart fyller den min mun. Hans häftiga andhämtning och njutning gör mig galen. Jag börjar smeka tjejens bröst och bröstvårtor med min andra hand. Han letar reda på hennes våta sköte. Jag förstår att jag inte kan suga så det går för honom, trots att det är det enda jag vill just då. Han drar sig ifrån mig, särar på mina ben, lägger tjejens hand på mitt sköte och kör in sina fingrar i mig. Med hans hjälp börjar hon pilla på min klitoris och han förflyttar sig därifrån för att samtidigt slicka henne.  Vi kommer båda två till slut.
 
 Vi vilar lite. Han tar av henne handfängslet.  Hon har kommit över den värsta chocken, men vet inte hur hon känner. Jag börjar lugna ner mig också, men känner mig fortfarande lite kåt. Jag vill ha hans sperma, men vet inte hur det ska gå till, med tanke på henne. Den situationen gör mig både upphetsad och frustrerad. Inte vet jag heller hur han tänkt sig. Kanske vill dom avsluta det hela ensamma. För mig själv bestämmer jag, att dom inte får det.  Kanske ser han på mig att jag inte är nöjd, för han börjar försiktigt att pilla på min klitoris. Efterhand som njutningen ökar börjar även hon. Jag frågar om hon inte vill testa att slicka. Hon är lite avvaktande, men en blick från honom får henne att sakta känna med sin tunga. Jag låter henne hålla på, så hon blir lite varm i kläderna. Sedan ber jag henne köra in ett finger. Det börjar bli lite skönt. Jag tittar upp på honom, som nu sitter på bänken över oss och håller sig avvaktande. Jag känner pulsen öka lite, men det är långt till höjdpunkten. Till slut ber jag henne slicka lite hårdare och då dröjer det inte länge för jag kommer igen.
 
Han sitter kvar där han sitter, med en stor och hård kuk. Hon tar den i munnen. Jag kryper under henne, så jag har kuken och hennes mun precis över mitt ansikte. Jag tar saliv på mina fingrar och masserar hans anus. Genast ändras hans andhämtning och jag börjar få krypningar i kroppen igen. Lite mer saliv och jag låter mitt finger tränga in i hans stjärthål. Han stönar högt. Just då skulle jag ge vad som helst för att få vara ensam med honom. Med min andra hand börjar jag smeka mig själv. Jag flyter bort i någon sorts stilla njutning. Jag tar bort mitt finger från honom, känner plötsligt att han är på mitt sköte också och hjälper mig. Tillsammans åstadkommer vi en lugn, underbar och lång orgasm för mig. Äntligen känner jag mig tillfredsställd.
 
Då reser han sig och ställer sig på golvet. Jag sätter mig upp och ler. För framför mig har jag hans kuk. Jag slukar den girigt. Han lägger sig på bänken och drar tjejen över sig. Medan han slickar henne, får jag helhjärtat ägna mig åt hans kuk. Ibland krockar jag med tjejens huvud som också är däråt, men jag märker det knappt och inte heller bryr jag mig. Jag tränger återigen in i hans anus, samtidigt som jag suger. Jag känner att det är nära för honom och jag njuter enormt. Jag runkar honom snabbare och snabbare och låter mitt finger gå in och ut i hans stjärt. Han stönar och kan inte ligga still. Plötsligt sprutar han. Jag skyndar mig ner med mitt ansikte för att få lite i munnen. Jag är så nöjd, så nöjd.
 
Efter lite mer småprat kramar jag om dom och beger mig hemåt igen. Jag sitter och småler hela vägen hem.

 


2 kommentarer:

Unknown sa...

Greta
Kittlande novell! Bra skriven. Måste ha varit ett bra dejt för dig. Men lite äventyrliga omständigheter. Var du inte orolig någon gång?

Jag har ingen erfarenhet av tre-kant. Nu är det nog försent att testa! LoL För en gubbe som jag, är det tillräcklig uppgift att tillfredsställa en kvinna

Gretas Svammel sa...

Nä... Hans-E... jag hade nog inte vett att vara orolig, trodde alla om gott. Nu är jag mer vaksam mot allt. Men killen och jag hade ju träffats innan, så han var inte direkt okänd.