torsdag, mars 24, 2016

EN STUND ATT MINNAS


En upplevd historia med  återkommande kund i början på betalperioden.

En stund att minnas

 
Jag har precis hunnit gjort mig klar, när du ringer på min dörr. Jag har sett fram emot ditt besök, så jag känner förväntningarna redan när jag släpper in dig. Vi börjar som vanligt med lite småprat i soffan. Efter en stund går du till badrummet för att tvätta av händerna. När du kommer tillbaka sätter du dig grensle i mitt knä. Jag drar dig intill mig och lutar huvudet mot din mage. Jag känner hur det börjar pirra i mig. Du försöker gå bort, men jag håller dig kvar.

 
Pirrningarna ökar när jag ser ditt skrev. Jag vet ju vad som finns där innanför jeansen. Du lutar dig bakåt för att komma innanför min kjol. Jag smeker dina ben och känner kåtheten komma. Det är en skön känsla som jag vill behålla en stund, fast jag vet att jag har svårt för det. Med flit undviker jag bulan i dina byxor, utan fortsätter smeka dina ben och din mage och din rygg. Du försöker återigen gå bort men jag håller dig kvar. Jag vet så väl att när du väl börjar smeka mig så kan jag inte lägga band på mig. Till sist låter jag mina händer vidröra bulan under jeansen. Det bultar i min kropp och jag måste ta fram din kuk. Jag märker att även du njuter, när jag knäpper upp jeansen.

 
Du tar av dig byxorna och jag blir förvånad att du inte tar mig med till sängen. Istället ägnar du en liten stund åt mitt sköte, medan jag tar din kuk i min mun. Vi är båda upphetsade till bristningsgränsen när du tränger in i mig bakifrån. Du gör mig nästan galen när du plötsligt avslutar och vänder mig försiktigt och kommer in i mig igen. Det behövs inte mycket förrän jag kommer i en underbart skön orgasm. När jag drar efter andan ser jag din kuk framför mig och jag ser kåtheten i dina ögon. Knappt hinner jag få mina läppar runt den så sprutar du min mun full.

 
Vi är båda ganska utmattade. Jag har fortfarande kjolen och linnet på mig. Du går och tvättar av dig och lägger dig sedan i sängen för att pusta ut. Jag öppnar en Loka och kommer in med till dig. Vi pratar om allt, det är så mysigt att småprata med dig. Till sist går även jag och tvättar av mig och tar av mig mina kläder. Jag lägger mig bredvid dig. Vi fortsätter att prata men du kan inte låta bli att samtidigt röra mig lite. Dina händer har någon magisk inverkan på mig. Jag vet inte hur du gör, men jag njuter oerhört av dina smekningar. Snart har du fått mig riktigt tänd igen, vilket även har fått din kuk att resa sig. Sakta och lugnt kommer du in i mig och jag är inte längre medveten om något runt omkring mig. Du ökar takten och min kropp vibrerar. Du öppnar min låda och tar fram en dildos, sedan vänder du mig om. Jag vet vad du ska göra, jag är så kåt, så kåt.

 
Jag känner hur du för in dildon i min våta grotta, för att i nästa stund föra in din hårda kuk i mitt anus. Jag vet inte vart jag ska ta vägen. Jag blir vild, vilket hetsar upp dig ännu mer. Vi älskar som besatta tills jag känner din varma sperma spruta på min rygg.
Vi pustar ut bredvid varandra. Det tar en stund för mig innan min kropp kommit till ro. Jag känner mig fullständigt tillfredsställd och vet att även du gör det. Efter en stund reser du dig och duschar av dig. Vi säger sedan hej till varandra, du vandrar ut genom dörren och återgår till ditt. Men båda bär vi med oss denna stund länge i vårt minne.

2 kommentarer:

Unknown sa...

Greta.
Du har skrivit en sensuell och sexig novell. En del sexträffar är mycket intensiva och sköna och ger oförglömliga minnen. Samvaron och knullet ger harmoni i stunden och väcker behag då man tänker det

Gretas Svammel sa...

Just precis...Hans-E..